مجله میهن قاب

بهترین مارک قاب گوشی آیفون یا اپل چیست؟

اگر چه گوشی ‌های آیفون ایمن ‌ترین گوشی ‌های هوشمند محسوب می ‌شوند. اما خرید قاب گوشی برای آن ها جزو ضروریات است. محافظت از این گوشی ‌ها در برابر سقوط و نگهداری از صفحه نمایش آن ها جزو اولویت ‌های اصلی دارندگان آیفون است. به همین خاطر ما قصد داریم به معرفی بهترین مارک قاب گوشی آیفون بپردازیم. شما هم اگر قصد خرید قاب گوشی آیفون را دارید با ما همراه باشید.

قاب مگ سیف برند اسپیگن

قاب مگ سیف برند اسپیگن

قاب مگ سیف برند اسپیگن

یکی از زیبا ترین و باریک ‌ترین طرح ‌های گارد گوشی متعلق به برند اسپیگن است که به خاطر داشتن قابلیت شارژ مگ سیف توجه بسیاری از کاربران آیفون را به خود جلب کرده است. این کاور که به عنوان بهترین مارک گارد گوشی آیفون شناخته می‌ شود، دارای رنگ شفاف و درخشانی است. اما بخش پشتی آن از متریال بسیار سخت و با کیفیتی ساخته شده است. لبه‌ های این قاب به خوبی می‌ توانند از دوربین و صفحه نمایش گوشی محافظت کنن. د این قاب شفاف طیف وسیعی از رنگ ‌ها را دارد و بسیار زیبا و شیک است.

قاب آیفون برند unipro-200

قاب آیفون برند unipro-200

این قاب که یکی از مقاوم‌ ترین مدل ‌های برند لوکسار است به خاطر داشتن کیسه‌ های هوایی در چهار گوشه کاور، حداکثر مقاومت را در برابر ضربه دارد. حتی اگر گوشی شما از ارتفاع 2.5 متری سقوط کند، داخل این قاب هیچ اتفاقی برای آن نمی‌ افتد. این قاب ‌ها در رنگ‌ های شفاف تولید شده ‌اند و دارای قابلیت استریو کردن صدا هستند. انعطاف پذیری بالا و کیفیت خوب این قاب ‌ها باعث شده تا افرادی که به دنبال قاب گوشی سامسونگ می ‌گردند، نیز بخواهند قاب ‌های برند لوکسار را تهیه کنند.

قاب Speck Presidio Grip

قاب Speck Presidio Grip

این برند نیز یکی از تولید کنندگان بهترین قاب ‌ها برای آیفون است. طراحی داخلی آن کمک می ‌کند تا گوشی ‌های آیفون با سقوط از ارتفاع ۱۳ متری هم بدون مشکل و آسیب دیدگی به کار خود ادامه دهند. اگر می ‌خواهید گوشی شما در برابر خراشیدگی حفظ شود، می‌ توانید این قاب‌ های زیبا را تهیه کنید که دارای لبه ‌های پلاستیکی هستند و به خوبی از گوشی آیفون شما محافظت می ‌کنند.

قاب Incipio Aerolite

قاب Incipio Aerolite

این قاب گوشی آیفون به خاطر داشتن مواد داخلی انعطاف پذیر و در عین حال پوشش خارجی محکم، شناخته شده است. اگر گوشی ‌های شما از ارتفاع ۱۱ فیتی سقوط کنند. هیچ مشکلی برای آن ها پیش نمی ‌آید و دسترسی به دکمه‌ ها و پورت‌ های گوشی به راحتی میسر شده است.

برند Mouse Contour

برند Mouse Contour

ظاهر شیک و جذاب این برند، باعث شده تا علاوه بر دارندگان گوشی آیفون، افرادی که می ‌خواهند قاب گوشی شیائومی و سایر گوشی ‌های دیگر را تهیه کنند، دوست داشته باشند کاور آن ها از برند Mouse Contour باشد. این قاب از جنس تی پی یو و پلی کربنات ساخته شده، طراحی زیبایی دارد و به راحتی می‌تواند گوشی را از آسیب ‌ها محافظت کند.

برند Tech21 Evo Case

برند Tech21 Evo Case

Tech21 یکی دیگر از معروف ‌ترین برند های تولید کننده قاب شیاردار برای آیفون است که قیمت بالایی دارد. اما هزینه ‌ای که برای آن می‌ پردازید، واقعاً ارزش دارد. زیرا این مدل از کاور گوشی به خوبی می ‌تواند در برابر سقوط از تلفن شما محافظت کند.

قاب Offender آترباکس

قاب Offender آترباکس

برند آتر باکس یک قاب به نام دیفندر ساخته که از نظر اغلب کاربران گوشی آیفون، بین برند های تولید کننده مقام اول را دارد. این قاب ‌ها چند لایه هستند و دارای یک پوشش کشویی می ‌باشند. بخش بیرونی قاب از پلی کربنات با کیفیت ساخته شده و جزو محکم ‌ترین قاب‌ های موجود در بازار است.

برند Catalyst Impact Protection

برند Catalyst Impact Protection

قاب موبایل کاتالیست به خاطر طراحی خاص و کاربردی خود محبوبیت زیادی دارد. این قاب ‌ها را اگر از ارتفاع ۳ متری رها کنید، گوشی شما بدون آسیب و شکستگی باقی می‌ ماند. نوع طراحی آن ها به گونه ‌ای است که صفحه گوشی هیچ وقت ضربه نمی‌ خورد. همچنین مدل قاب به گونه ‌ای است که اصلاً از دست شما نمی ‌افتد. زیرا دارای یک لنیارد کمری است و به راحتی می ‌توانید آن را به کمر شلوار یا لباس خودتان نگه دارید تا از سقوط گوشی جلوگیری نمایید.

برند Gear 4 Platoon Drop

برند Gear 4 Platoon Drop

اگر در محیط‌ه ای مرتفع کار می ‌کنید و همیشه نگران سقوط گوشی ‌های ارزشمند خود هستید، بهتر است یک قاب با کیفیت برای خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد ما این قاب است که با سقوط از ارتفاع ۶ متری هم از گوشی شما محافظت می‌ کند و دارای بدنه بسیار قوی و محکمی است. این برند در بین قاب ‌های محافظ در سال ۲۰۲۴ رتبه خوبی را به دست آورده است.

کلام پایانی

اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند گوشی شما را از آسیب‌ های جانبی محافظت کند، باید بهترین مارک‌ ها را انتخاب کنید. با مطالعه این مقاله می ‌توانید با بهترین مارک قاب گوشی آیفون در سال ۲۰۲۴ آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *