مجله میهن قاب

چگونه قاب گوشی را در خانه تزیین کنیم؟

چگونه قاب گوشی را در خانه تزیین کنیم؟

تزیین قاب گوشی یکی از کارهای خلاقانه‌ای است که می‌توانید با انجام آن ظاهر جدیدی به قاب گوشی خودتان بدهید. به قدری راهکار جالب برای ساخت قاب گوشی خفن وجود دارد که فکرش را هم نمی ‌کنید. ما در این مقاله تصمیم داریم چند تا از ایده ‌های جذاب برای تزیین قاب موبایل را به شما آموزش دهیم. پس اگر می‌ خواهید از شر قاب‌ های ساده و تکراری خودتان خلاص شوید. همین جا بمانید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ایده ‌های خلاقانه برای تزیین قاب گوشی

در پاسخ به سوال چگونه قاب گوشی را تزیین کنیم، باید بگوییم که بستگی به خودتان دارد که کدام یک از ایده‌ های خلاقانه ما را انتخاب کنید. اول باید ببینید چه وسایلی در منزل دم دستتان دارید و دوست دارید طرح جدید قاب گوشی شما به چه صورتی باشد. سپس یکی از ایده‌ های پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

تزیین قاب گوشی با اکلیل و چسب حرارتی

تزیین قاب گوشی با اکلیل و چسب حرارتی

تزیین قاب گوشی با اکلیل و چسب حرارتی راحت‌ترین ایده ‌ای است که می ‌توانید از آن استفاده کنید و قاب موبایل زیبا و جذابی برای خودتان بسازید. هم می ‌توانید از یک رنگ اکلیل استفاده کنید. هم می ‌توانید چند رنگ را انتخاب کنید و یک قاب رنگین کمانی اکلیلی برای خودتان بسازید. علاوه بر چسب حرارتی، می‌توانید از چسب چوب هم برای تزیین کاور گوشی با اکلیل استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از طیف‌ های رنگی متنوع است. به عنوان مثال می ‌توانید از اکلیل‌ هایی به رنگ آبی روشن، آبی تیره، آبی نیلی و سرمه‌ای استفاده کنید. ابتدا مرز بین رنگ‌ ها را با چسب مشخص کنید و به تدریج از اکلیل کمرنگ تا پررنگ را روی قاب بچسبانید. به این صورت یک قاب بسیار زیبا و چند رنگ خواهید داشت که درخشش آن چشم همه را به خود خیره می ‌کند.

تزیین قاب گوشی با گل خشک

تزیین قاب گوشی با گل خشک

چسباندن گل خشک رنگی و سفید، یکی از ایده ‌های جذاب برای طراحی و تزیین کاور گوشی است. اگر به طرح ‌های طبیعی علاقمندید، می ‌توانید از رزین یا گل ‌های خشک شده و پژمرده برای طراحی قاب‌ های شفاف خود استفاده کنید. بهتر است رنگ گل‌ ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد تا قاب شما زیبا به نظر برسد. برای شفاف شدن طرح نهایی، بهتر است از رزین هم استفاده کنید.

تزیین قاب گوشی با غلط گیر

تزیین قاب گوشی با غلط گیر

خیلی ساده می ‌توانید از لاک غلط گیر برای تزیین قاب گوشی خود استفاده نمایید. با ایجاد مرز هایی به واسطه لاک غلط گیر، می ‌توانید بین رنگ ‌های مختلف تضاد ایجاد کنید. حتی می‌ توانید از لاک غلط گیر روی قاب ‌های رنگی استفاده کنید و طرح‌ های مختلف بکشید. لاک غلط گیر به خاطر اینکه رنگ سفیدی دارد، روی قاب ‌های مشکی، خیلی خوب جواب می‌ دهد و امکان طراحی انواع ایده ها را برای شما میسر می ‌سازد.

تزیین قاب گوشی با نوار چسب رنگی

تزیین قاب گوشی با نوار چسب رنگی

بعضی از نوار چسب ‌های رنگی و طرح ‌دار هستند که می ‌توانید خیلی ساده با آن ها قاب ‌های موبایل خودتان را طراحی کنید. هم می ‌توانید از چند رنگ استفاده کنید. هم می ‌توانید یک چسب نواری را انتخاب کنید و طرح ‌های متنوع را با استفاده از آن روی قاب ایجاد نمایید.

تزیین قاب دخترانه با مروارید و نگین ‌های رنگی

تزیین قاب دخترانه با مروارید و نگین ‌های رنگی

اگر به دنبال یک ایده برای تزیین قاب گوشی سامسونگ یا قاب گوشی آیفون و قاب شیائومی می ‌گردید و ایده ‌های پسرانه مد نظرتان است، این پیشنهاد را فراموش کنید. زیرا مروارید ها و نگین‌ های رنگی بیشتر به درد دختر خانم‌ ها می‌خورند و برای آن ها جذاب هستند. شما می‌ توانید از لوازم خرازی، انواع مروارید، سنگ ‌های درخشان، گل‌ ها و نگین‌های زیبا و جذاب را تهیه کنید و با استفاده از چسب حرارتی، آن ها را پشت قاب گوشی خودتان بچسبانید. بعضی از افراد هستند که طرح‌ های شلوغ را می‌ پسندند. اما بعضی از افراد طرح‌ های ساده را دوست دارند و ترجیح می‌دهند پشت قاب گوشی آن ها یک تکه با نگین ‌های یک رنگ پوشانده شود. اما بعضی دیگر از دختر خانم ‌ها از قاب‌ های شلوغ‌تر خوششان می ‌آید و پاپیون، زنجیر و انواع آویز های زرق و برقدار را به قاب گوشی خودشان متصل می ‌کنند.

تزیین قاب گوشی با عروسک ‌های فانتزی

تزیین قاب گوشی با عروسک ‌های فانتزی

تزیین قاب گوشی پسرانه خفن با بعضی از عروسک ‌های فانتزی امکان‌پذیر است. به عنوان مثال می ‌توانید عروسک‌ های کوچک را انتخاب کنید که طرح ‌های انیمیشنی دارند. اگر هم می ‌خواهید یک قاب گوشی دخترانه را تزیین کنید، می ‌توانید از عروسک ‌های خرسی، خرگوشی و عروسک‌ های پشمالوی کوچک و بامزه استفاده نمایید. اگر قاب شما ساده است. می ‌توانید قبل از چسباندن عروسک، روی آن اکلیل بچسبانید یا با نوار چسب تزیین کنید.

تزیین قاب گوشی با ماژیک

تزیین قاب گوشی با ماژیک

ماژیک ‌های رنگی، گزینه ‌های خوبی برای ساخت قاب گوشی پسرانه خفن هستند. می ‌توانید با این ماژیک‌ ها طرح جوکر روی قاب ‌های مشکی بکشید یا طرح اسکلت پیاده کنید. اگر هم طرفدار رنگ‌ های شاد و جذاب هستید از چند رنگ متفاوت استفاده کنید و طرح‌ هایی متناسب با سلیقه و علاقه خودتان پشت قاب گوشی بکشید. فقط دقت کنید که طرح‌ ها اگر منظم و همسان باشند، قاب شما نمای بهتری پیدا می ‌کند. این طوری به جای خرید قاب گوشی جدید، می ‌توانید همان قاب گوشی قدیمی خودتان را مجدداً رنگ آمیزی و استفاده کنید.

تزیین قاب گوشی با پولک

تزیین قاب گوشی با پولک

شاید دیده باشید، بعضی از تیشرت‌ های دخترانه و پسرانه دارای پولک‌ های رنگی هستند که اگر به آن ها دست بزنید و پولک‌ ها را مخالف جهت خواب آن ها لمس کنید، طرح جدیدی ایجاد می‌ شود. در صورتی که ایده خاصی مد نظرتان باشد، می ‌توانید قاب گوشی سامسونگ جدید خود را که کهنه شده با پولک بپوشانید و طرح‌ های گوناگون روی آن ایجاد کنید.

تزیین قاب گوشی با رنگ گواش

تزیین قاب گوشی با رنگ گواش

همه ما تجربه رنگ آمیزی با رنگ گواش را داریم و کار دستی ‌های زیادی را با استفاده از این رنگ‌ ها درست کرده‌ایم. حالا اگر یک قاب رنگی ساده دارید، خیلی راحت می‌ توانید با رنگ گواش به آن روح تازه ای ببخشید. اگر نمی‌ دانید چطور با استفاده از گواش قاب خودتان را رنگ کنید، می ‌توانید یک مسواک غیر قابل استفاده بردارید. آن را داخل رنگ گواش بزنید و خیلی راحت با نوک انگشتتان رنگ را روی قاب بپاشید بهتر است. حتماً در فضای باز این کار را انجام دهید که جایی کثیف نشود. اگر دوست داشته باشید هم می ‌توانید از یک رنگ ساده استفاده کنید، هم می ‌توانید چند رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید.

کلام پایانی

اگر به دنبال ایده ‌های جدید هستید و قصد دارید برای تزیین قاب گوشی از وسایل ساده و دم دستی استفاده کنید، این مقاله می ‌تواند به شما کمک کند. زیرا چند ایده جذاب به شما معرفی کردیم. اگر شما روش دیگری برای طراحی و تزیین قاب گوشی با رزین دارید، خوشحال می ‌شویم با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

1 دیدگاه در “چگونه قاب گوشی را در خانه تزیین کنیم؟

  1. محمد حسینی گفت:

    عالی و درجه یک بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *