مجله میهن قاب

معنی دلار و یورو پشت قاب گوشی چیست؟

معنی دلار و یورو پشت قاب گوشی چیست

معنی دلار پشت قاب گوشی چیست؟ از زمانی مورد توجه قرار گرفت که آیفون ۱۱ پرو توسط شرکت اپل وارد بازار شد. به دلیل اینکه تفاوت قیمت گوشی ‌های آیفون ۱۱ پرو با آیفون ‌های معمولی فقط ۱۰۰ دلار بود. افرادی که آیفون ۱۱ داشتند یک اسکناس ۱۰۰ دلاری را پشت قاب گوشی خود قرار می ‌دادند تا بگویند ما پول کافی برای خرید آیفون ۱۱ پرو را داریم، اما خرید این گوشی ‌های جدید متناسب با سلیقه ما نیست!

دلیل گذاشتن یک دلاری پشت قاب گوشی

حالا دیگر می‌ دانید که معنی دلار پشت قاب گوشی چیست و اگر کسی یک دلاری پشت قاب گوشی بگذارد به چه منظور است. البته معمولاً به جای یک دلاری ۱۰۰ دلاری پشت قاب گوشی آیفون قرار می ‌دادند. دلیل این کار هم این بود که دارندگان گوشی آیفون ۱۱ می ‌خواستند بگویند ما پول خرید نسخه پرو آیفون ۱۱ را داریم. اما از امکانات و آپشن‌ های گوشی معمولی راضی هستیم و نمی‌ خواهیم آن را با نمونه جدید عوض کنیم. بعضی از افراد هم به جای دلار، یورو پشت قاب گوشی قرار می ‌دهند. منظور این افراد هم همین است.

محافظت از گوشی

بعضی از افراد تصور می ‌کنند که قرار دادن اسکناس‌ های کاغذی پشت قاب گوشی، می ‌تواند از خط و خش برداشتن بدنه گوشی جلوگیری کند. همانطور که می ‌دانید جنس اسکناس‌ های ۱۰۰ دلاری و یک دلاری بسیار با کیفیت است و هنگام وارد شدن ضربه، به خوبی می‌توانند از آسیب دیدن گوشی جلوگیری کنند. البته معنی واقعی ۱۰۰ دلاری پشت گوشی را در ابتدای مقاله شرح دادیم. اما هر کس به زعم خود دلیل خاصی را برای قرار دادن اسکناس ‌های دلار پشت قاب گوشی مطرح می‌ کند. متاسفانه بعضی از افراد هم هستند که این اسکناس را نماد روسپی بودن می ‌دانند. بعضی از افراد هم می ‌گویند که اسکناس‌ های دلار پشت قاب گوشی اصلاً معنای خاصی ندارند و شاید اولین بار بی‌دلیل شخصی این کار را انجام داده باشد و از آن پس این کار مورد توجه دیگران هم قرار گرفته باشد.

سوالات متداول

آیا طرح دلار و یورو پشت قاب گوشی به عنوان یک مد تلقی می‌شود؟

  • بله، در برخی از موارد این قاب‌ها به عنوان یک استایل مدرن و شیک برای مردم محسوب می‌شوند که طرفداران خاص خود را دارد.

آیا قراردادن دلار پشت قاب گوشی معنی روسپی دارد؟

  • در برخی از سایت ها متاسفانه این مورد به عنوان روسپی بودن بیان شده است ولی علت اصلی به خاطر این بود که افرادی که آیفون ۱۱ داشتند یک اسکناس ۱۰۰ دلاری را پشت قاب گوشی خود قرار می ‌دادند تا بگویند ما پول کافی برای خرید آیفون ۱۱ پرو را داریم، اما خرید این گوشی ‌های جدید متناسب با سلیقه ما نیست!

کلام پایانی

این سوال که معنی دلار پشت قاب گوشی چیست، توسط بسیاری از افراد مطرح می ‌شود. بعضی می ‌گویند که این کار معنای خاصی ندارد. بعضی دیگر هم می ‌گویند هنگام تولید آیفون ۱۱ پرو، صاحبان گوشی‌ های آیفون ۱۱ معمولی این کار را انجام دادند تا ارزش مدل جدید را پایین بیاورند. زیرا اختلاف قیمت این دو مدل از گوشی آیفون فقط ۱۰۰ دلار بوده است. اگر شما می‌ دانید دلیل این کار چیست، خوشحال می ‌شویم نظر خود را برای ما و دیگر دوستان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *