مجله میهن قاب

معرفی 8 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

7 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

بهترین مارک قاب گوشی سامسونگ تنها یک نمونه نیست که ما به شما معرفی کنیم و شما هم بدون توجه به بودجه و سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. شما باید هنگام انتخاب قاب گوشی، اول از همه به حفظ سلامت موبایلتان توجه کنید. بعد به فکر جنس کاور گوشی باشید. در مرحله بعد هم باید به فرم ظاهری و قیمت آن توجه کنید. البته قیمت برای بعضی از افراد خیلی مهم است و انتخاب ‌های خودشان را بر اساس بودجه‌ای که دارند، انجام می ‌دهند.

به خاطر تنوع بالای انواع قاب گوشی سامسونگ، ما 7 نمونه از بهترین قاب ‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌ کنیم تا در نهایت خودتان بتوانید یک تصمیم قطعی بگیرید.

 

1. قاب گوشی سامسونگ

برند سامسونگ برای تمام مدل ‌های موجود در بازار، قاب ‌هایی را طراحی نموده و با بهترین کیفیت ‌ها در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. این قاب‌ ها اگر اورجینال باشند، توسط خود شرکت سامسونگ تولید شده‌اند و به خوبی با قابلیت‌ های گوشی سامسونگ گلکسی سازگار می ‌شوند. تنها راه پیدا کردن این قاب‌ ها خرید از فروشگاه ‌های معتبری است که قاب موبایل اورجینال در اختیار فروشندگان قرار می ‌دهند.

برند یانگ کیت

2. برند یانگ کیت

برند یانگیت یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای حال حاضر در بازار لوازم جانبی موبایل در کشور میباشد. علت محبوبیت این برند میزان کیفیت بالا و موارد اولیه درجه یک و عالی استفاده شده در قاب گوشی است. همچنین بند یانگ کیت به خاطر کیفیت چاپ بسیار با کیفیت و بالایی که دارد از محبوبیت زیادی دارد. قاب گوشی یانگ کیت قیمت نسبتا مناسبی دارند و دارای خاصیت ضد ضربه تا ارتفاع 4 متر می باشد. این عدد توسط خود کمپانی یانگ کیت تایید و تضمین شده است.

برند اسپیگن

3. برند اسپیگن

اگر به دنبال قاب گوشی سامسونگ جدید می ‌گردید، می ‌توانید مدل ‌های جذاب و متنوعی را در بین تولیدات برند کره‌ای آلمانی اسپیگن پیدا کنید. این برند خلاقیت زیادی برای طراحی و تولید قاب ‌های خود به کار می ‌برد و یکی از ویژگی‌ های بارز آن، طرح‌ های فوق العاده زیبا و خلاقانه است. قاب‌ های برند اسپیگن معمولاً ضد ضربه، خراش و ساییدگی هستند. این قاب‌ ها به خوبی با دکمه ‌ها، درگاه ‌های شارژ، اسپیکر و میکروفون گوشی سازگار می‌ شوند. همچنین بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. البته قطعاً به خاطر اینکه جزو برند های خارجی محسوب می ‌شوند، قیمت گرانی هم دارند.

4. برند نیلکین

یکی از برند های پرطرفدار و محبوب جهانی که برای انواع گوشی ‌های سامسونگ قاب با کیفیت و با دوام تولید می‌ کند، برند نیلکین است. البته شما اگر قصد داشته باشید قاب گوشی آیفون هم تهیه کنید به راحتی می‌ توانید در بین محصولات این برند پیدا کنید. زیرا برای تمام گوشی ‌های پرطرفدار و مدل ‌های پرفروش آن ها یک قاب با کیفیت دارد. از ویژگی‌ های مهم این برند می‌توان به بالا بودن قیمت آن و تولید قاب‌ های با کیفیت برای مدل ‌های پرچمدار آیفون، سامسونگ و … اشاره نمود. یعنی ممکن است شما نتوانید برای بعضی از مدل‌ های معمولی گوشی سامسونگ در بین قاب ‌های برند نیلکین، قاب مورد نظر خودتان را پیدا کنید. ولی باید بگوییم که قاب ‌های این برند ضد اثر انگشت و ضد لکه هستند و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی دارند. این قاب‌ ها معمولاً دارای ساختار برجسته هستند. بنابراین از دست کاربر لیز نمی ‌خورند.

معرفی 8 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

5. برند اتوفوکوس

یکی دیگر از بهترین برند های خارجی که به خاطر طراحی جذاب قاب‌ های خود، طرفداران بسیاری در کشور ما پیدا کرده، برند اتوفوکوس است. قاب ‌های ژله ‌ای اتوفوکوس و قاب‌ های ضد ضربه این برند بیشتر از بقیه نمونه‌ ها به فروش رفته‌اند و پوشش ۳۶۰ درجه را برای گوشی‌ های ارزشمند شما به ارمغان می ‌آورند. این قاب ‌ها دارای استاندارد های محافظتی هستند. وزن گوشی شما را چندان تغییر نمی ‌دهند و به خوبی دسترسی به اسپیکر، میکروفون، درگاه ‌ها و دکمه‌ های گوشی شما را فراهم می‌ کنند.

معرفی 8 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

6. برند بلروی

گوشی‌ های سامسونگ گلکسی طرفداران بسیاری دارند. به همین خاطر بیشتر تولید کننده‌ های قاب گوشی جدید و خفن، اول از همه برای گوشی ‌های سامسونگ قاب می ‌سازند. زیرا معمولاً فروش این مدل ‌های سامسونگ، بیشتر است. برند بلروی نیز از این قضیه مستثنا نیست و اولین بار تولیدات خود را برای گوشی ‌های سامسونگ گلکسی وارد بازار کرد. این قاب ‌ها از متریال با کیفیت ساخته شدند. اما از بین قاب‌های برند بلروی، قاب‌ های چرمی دارای کیفیت بالاتری هستند و نسبت به نمونه ‌های دیگر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

معرفی 8 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

7. برند تک ۲۱(tech 21)

این برند بریتانیایی برای انواع گوشی‌ های هوشمند، قاب‌ های خوش قیمتی را طراحی می ‌کند که اکثر آن ها شفاف هستند و همین باعث می ‌شود تا افرادی که دوست داشته باشند، ظاهر گوشی آن ها مشخص باشد به سراغ این برند بروند. وزن این قاب‌ها پایین است. درجه امنیتی بالایی دارند و گوشی‌ های هوشمند شما را سنگین و بد فرم نمی‌ کنند.

معرفی 8 تا از بهترین مارک های قاب گوشی سامسونگ گلکسی

7. برند اتم استودیوس

این برند نیز متعلق به کشور بریتانیا است و علاوه بر گوشی ‌های سامسونگ، برای سایر گوشی ‌های دیگر قاب گوشی شیائومی، قاب آیفون و … نیز تولید می‌ کند. لوازم جانبی تولید شده توسط این برند با محیط زیست سازگار هستند و از سیلیکون طبیعی ساخته می‌ شوند. به همین خاطر جنس نرم و انعطاف پذیری دارند و استفاده از آن ها بسیار راحت و ساده است. ظاهر این قاب‌ها معمولاً براق است و همین باعث شده تا نظر خریداران را به خود جلب کنند.

سوالات متداول :

بهترین مارک و برند قاب گوشی سامسونگ چیست؟

بهترین برند قاب گوشی که در بازار ایران قابل خرید باشد یانگ کیت و کی دو و نیلکین و بلویی می باشد که امکان خرید در ایران مهیا است ولی برند های فوق نیز دارای کیفیت خوب و درجه یکی هستند.

کدام یک از این برند ها ضد ضربه هستند؟

تمامی برند های فوق ضد ضربه هستند در واقع اکثر قاب های گوشی موجود در بازار دارای خاصیت ضربه گیری هستند ولی کیفیت و میزان ضربه پذیر بودن آنها با هم متفاوت است به خاطر طراحی و موادی که ذر آن به کار رفته باعث افزایش ین مورد می شود.

کلام پایانی

با معرفی ۷ تا از بهترین مارک قاب گوشی سامسونگ در خدمت شما عزیزان بودیم. همانطور که می‌ دانید قاب گوشی نقش مهمی در فرم ظاهری موبایل شما دارد و علاوه بر حفظ سلامت آن، می‌ تواند روی استایل شما هم تاثیر داشته باشد. پس بهتر است عجله نکنید و هزینه‌ای که قرار است برای یک قاب گوشی ساده پرداخت کنید را صرف خرید یک قاب زیبا از برندهای معتبر نمایید.

درباره پیمان حسینی

پیمان حسینی هستم نویسنده تخصصی در زمینه انواع لوازم جانبی گوشی و تبلت و ایرپاد و... من همواره درتلاش هستم تا بتونم بهترین اطلاعات ممکن در زمینه انواع لوازم جانبی مثل قاب گوشی موبایل و کاور ایرپاد و شارژر گوشی و انواع ایرپاد ها و کابل های شارژ را به اطلاع همه مردم دنیا به خصوص فارسی زبانان عزیز برسونم. من همواره در حال بروزرسانی اطلاعات خودم هستم تا بتونم بهترین ها رو برای شما نگارش کنم و به نظرتون برسونم امدیدوارم بتونم در این زمینه به بهترین حالت ممکن اطلاعاتی را به معلومات شما اضافه کنم. من همیشه در حال مطالعه و نگارش مطالب مختلف دراین زمینه ها هستم. پس با من همراه باشید تا بتونیم از جدید ترین ها همیشه اطلاعات کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *