مجله میهن قاب

لیست بهترین مارک و برند های قاب گوشی شیائومی

لیست بهترین مارک و برند های قاب گوشی شیائومی

انتخاب بهترین قاب گوشی شیائومی زمانی اهمیت پیدا می ‌کند که کاربران متوجه اختلاف قیمت محصولات متنوع با یکدیگر می ‌شوند. دلیل این اختلاف قیمت می ‌تواند اصالت کالا و کیفیت و ساخت برند باشد. بعضی از انواع قاب گوشی توسط برند های معتبر ساخته شده ‌اند و بعضی دیگر به خاطر اینکه متریال با کیفیتی دارند، گران ‌تر از مدل ‌های معمولی هستند. بعضی از قاب‌ ها نیز کپی هستند و قیمت ارزانی در بازار دارند. با توجه به نوسانات قیمت و متفاوت بودن کیفیت انواع قاب موبایل، کاربران می‌ خواهند بدانند بهترین مارک و برند که در زمینه تولید قاب گوشی شیائومی فعالیت می‌ کند، کدام است. از این روی ما می‌ خواهیم به معرفی بهترین تولید کنندگان قاب گوشی شیائومی بپردازیم.

برند GKK

برند GKK

شاید بتوان بهترین گارد گوشی شیائومی را برند جی کی کی دانست. این قاب سطح محافظتی ۳۶۰ درجه دارد. یک ضربه گیر عالی است و از مواد با کیفیت ساخته شده است. طراحی زیبا و اصولی این قاب موبایل باعث شده تا جزو محبوب‌ترین‌ ها باشد.

قاب مدل PHSERM

قاب مدل PHSERM

این قاب با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه از پلاستیک سخت و سیلیکون ساخته شده است. سطح پوششی این قاب در لبه ‌های پایینی، لبه راست، چپ و دکمه‌ های گوشی است. بسیار انعطاف پذیر است. لبه ‌های برجسته ‌ای برای محافظت از دوربین دارد. در مقابل خط و خش مقاوم است و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌ کند.

برند کینگ پاور مدل KD21

برند کینگ پاور مدل KD21

برند کینگ پاور علاوه بر اینکه قاب گوشی سامسونگ تولید می ‌کند. برای گوشی ‌های شیائومی نیز قاب ‌هایی از جنس پلی کربنات می ‌سازد که بسیار مقاوم هستند. این قاب ‌ها در برابر آب و ضربه مقاومت خوبی دارند. قفل آهنربایی دارند و خیلی راحت به استند تبدیل می ‌شوند. لبه ‌های برجسته این قاب برای محافظت از دوربین بی ‌نظیر است.

کاور مدل BTISLCN

کاور مدل BTISLCN

اگر برای گوشی خود به دنبال قاب گوشی شیائومی می ‌گردید، این قاب سیلیکونی گزینه مناسبی است. مقاومت آن در برابر ضربه و رطوبت بسیار خوب است. یک پوشش نرم داخلی دارد و در بخش لبه ‌ها به خوبی می ‌تواند از گوشی محافظت کند.

قاب مدل BM

قاب مدل BM

این مدل از کاور های گوشی شیائومی، از پلاستیک نرم و پلاستیک سخت ساخته شده‌ اند. ساختار این قاب‌ ها به صورت مات است. وزن سبکی دارند. در برابر ضربه و رطوبت مقاوم هستند. از صفحه نمایش به خوبی محافظت می ‌کنند و قابلیت تبدیل شدن به استند را دارند. شاید اکثر افراد به دنبال پیدا کردن قاب گوشی آیفون باشند. اما هستند افرادی که از گوشی ‌های خوش قیمت شیائومی استفاده می ‌کنند و می‌ خواهند بدانند بهترین مارک و برند تولید کننده قاب برای گوشی‌ های شیائومی چیست. این برند نیز جزو برند های معتبر و تولید کننده کاور شیائومی است.

قاب موبایل مدل BTM99

قاب موبایل مدل BTM99

جنس این قاب از پلی کربنات است. وزن بسیار مناسبی دارد. ساختار آن مات است. دارای استاندارد های نظامی و مقاومت در برابر سقوط است. یک قفل آهنربایی دارد. به استند تبدیل می ‌شود. لبه‌ های برجسته آن از دوربین و سایر قسمت‌ های گوشی محافظت می‌ کنند و نکته آخر اینکه دسترسی راحتی را به درگاه‌ های گوشی و دکمه‌ ها فراهم می‌نماید.

قاب مدل pml

قاب مدل pml

این قاب‌ های نیمه شفاف برای گوشی‌ های شیائومی پرو طراحی شده ‌اند. جنس آن ها پلاستیک نرم و پلاستیک سخت است. ۸ گرم بیشتر وزن ندارند و از متریال انعطاف پذیر ساخته شده ‌اند. این قاب‌ ها می ‌توانند در برابر خط و خش از گوشی و دوربین آن محافظت کنند. همچنین قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم را دارند.

قاب مدل Slcn-01

قاب مدل Slcn-01

قاب ‌هایی که برای گوشی ‌های شیائومی ساخته می‌ شوند، معمولاً مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند. این قاب سیلیکونی هم یکی از کاور های بسیار با کیفیت و انعطاف پذیر است که در برابر رطوبت و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهد. رنگ این قاب‌ ها معمولاً مات است. از جنس سیلیکون با کیفیت ساخته شده ‌اند و ۱۵ گرم وزن دارند.

کاور مدل XM326

کاور مدل XM326

کاور مدل XM326

این مدل از گارد گوشی شیائومی، ساختار بسیار جالبی دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک سخت و نرم است. معمولاً در دو رنگ تولید می‌ شود و طرفداران پروپا قرص خود را بین کاربران گوشی شیائومی دارد. در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند و یک بخش اضافه برای تبدیل شدن به استند دارند.

 

قاب سیلیکونی

شاید بتوان گفت بهترین قاب گوشی شیائومی قاب سیلیکونی است که برای انواع مدل‌ های این برند ساخته شده‌ است. قاب‌ های سیلیکونی هم انعطاف پذیری خوبی دارند، هم بسیار مقاوم هستند. رنگ‌ های جذاب این قاب‌ ها نیز باعث جلب توجه کاربران می‌ شود.

 

کلام پایانی

برای خرید کاور گوشی شیائومی و پیدا کردن بهترین برند و مارک تولید کننده، می ‌توانید اول این مقاله را مطالعه کنید و سپس مدل مورد نظر خود را در سایت قاب گوشی میهن قاب انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *