مجله میهن قاب

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

درست است که می ‌گویند محدودیت باعث شکوفایی خلاقیت می ‌شود. مثلاً تصور کنید شما یک قاب گوشی قدیمی دارید و از طرح و رنگ آن خسته شده‌اید. پول کافی برای خرید یک قاب جدید را هم ندارید. اما ذوق و سلیقه خوبی دارید. در این گونه مواقع می ‌توانید با طراحی قاب گوشی با لاک ساده یک کاور گوشی جدید برای خودتان بسازید و هر طور که دلتان می‌ خواهد آن را تزیین کنید. اما اگر ایده‌ای برای طراحی قاب گوشی جدید خودتان ندارید، این مقاله مخصوص شماست. زیرا قصد داریم ایده‌ های خلاقانه‌ای را به شما معرفی کنیم که هنگام تزیین قاب گوشی، می ‌توانید از آن ها استفاده کنید.

طرح آبرنگی

جذاب ‌ترین ایده ‌ای که می ‌توانیم به عنوان طرح قاب گوشی با لاک ساده به شما پیشنهاد کنیم، رنگ آمیزی قاب گوشی به صورت آبرنگی است. شما می‌توانید از چند رنگ مختلف لاک استفاده کنید و به صورت آبرنگی و بدون هیچ ترتیب خاصی قاب گوشی خودتان را رنگ کنید. این دیگر بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد که کدام یک از رنگ‌ ها را با یکدیگر ترکیب کنید که ظاهر کار زیبا از آب در بیاید. بعد از پایان رنگ آمیزی قاب موبایل، باید اجازه دهید تا لاک به صورت کامل خشک شود.

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

طرح مرمری

دیگر از ایده‌های جذاب طراحی قاب گوشی بالاک ساده، پیاده کردن طرح مرمری با استفاده از لاک‌های رنگارنگ است. شما می‌توانید چندین رنگ لاک را داخل یک ظرف آب بریزید و آن ها را با استفاده از یک سیخ چوبی یا خلال دندان مخلوط کنید. بهتر است آرام این کار را انجام بدهید و طرح مورد نظرتان را خیلی سریع پیاده کنید. زیرا اگر آب سرد باشد، لاک خیلی زود سفت می ‌شود. بعد از مخلوط کردن لاک، حالا می‌ توانید قاب گوشی را داخل ظرف فرو ببرید و آن را به آرامی تکان دهید. سعی کنید قاب گوشی جدید شما به اندازه کافی داخل ظرف آب باقی بماند تا لاک‌ ها به خوبی جذب سطح قاب شوند. بعد از اینکه به صورت کامل قاب رنگ گرفت. می ‌توانید با استفاده از سیخ چوبی آن را خارج کرده و اجازه دهید تا روی یک سطح خشک و صاف چند ساعت باقی بماند. به این صورت تمام قطرات آب خشک می ‌شوند و رنگ نهایی روی قاب گوشی آیفون مشخص می ‌گردد.

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

طرح خط خطی

اگر به دنبال یک روش آسان برای طراحی قاب گوشی سامسونگ می ‌گردید. می ‌توانید با استفاده از لاک، خیلی ساده قاب گوشی خودتان را به صورت خط خطی با الگوهای خاص تزیین کنید. اگر در منزل ظرف ‌های کوچکی دارید که سر آن ها شبیه قطره چکان است. می‌توانید لاک را داخل آن ها بریزید و به آرامی سطح پشتی قاب گوشی خودتان را تزیین کنید.

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

استفاده از شابلون

این روزها شابلون‌های زیبایی با طرح‌ های مختلف در فروشگاه ‌های لوازم التحریر یا خرازی موجود هستند. اگر طرح خاصی مد نظرتان است، می ‌توانید این شابلون ‌ها را تهیه کنید و آن را روی قاب گوشی قرار دهید. سپس با استفاده از لاک ‌های رنگی خودتان، طرح‌ های دلخواه را روی قاب پیاده کنید. در آخر هم می توانید از نگین برای زیباتر شن طح استفاده کنید.

طراحی قاب گوشی با لاک ساده

رنگ آمیزی با اسفنج

یک ایده جذاب دیگر این است که با استفاده از یک نوار چسب ساده بخش‌هایی از قاب گوشی را بپوشانید و سایر قسمت ‌های باقیمانده را با یک اسفنج نرم، تمیز و آغشته به لاک، رنگ آمیزی کنید. اینطوری وقتی نوار چسب‌ ها را برمی‌دارید، فقط قسمت‌ های دلخواه شما رنگ می ‌گیرند و باقی قسمت ‌ها بدون رنگ باقی می‌ مانند.

 کلام پایانی

اگر می ‌خواهید بدون صرف هزینه یک قاب گوشی سامسونگ جدید برای خودتان بسازید. می ‌توانید از ایده ‌هایی که در این مقاله مطرح کردیم، استفاده کنید و خیلی ساده با لاک‌ هایی که در منزلتان دارید به طراحی قاب گوشی با لاک ساده بپردازید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *