مجله میهن قاب

بهترین قاب گوشی که قابلیت انتقال گرما بیشتری دارد؟

بسیاری از افراد معتقدند که قاب گوشی می ‌تواند باعث داغ شدن گوشی شود و به آن آسیب بزند؛ اما اگر این افراد بدانند که بعضی از قاب ‌های موجود در بازار، قابلیت انتقال گرما دارند، دیگر نگران این قضیه نمی ‌شوند؛ اما بهترین قاب گوشی انتقال گرما کدام است و چطور می ‌توانیم برای حفظ ایمنی و سلامت گوشی‌ های ارزشمند خودمان یک قاب موبایل مناسب انتخاب کنیم؟

با مطالعه این مقاله و مشاهده مدل ‌های مختلفی که در سایت قاب گوشی میهن قاب موجود است، خیلی راحت می ‌توانید یک قاب گوشی مناسب برای جلوگیری از داغ شدن گوشی خریداری نمایید.

 

بهترین قاب گوشی برای انتقال گرما کدام است؟

به جرات می ‌توان گفت بهترین قاب موبایل برای انتقال حرارت، قاب فلزی است. فلزات رسانا هستند و می‌ توانند خیلی خوب حرارت ایجاد شده توسط گوشی را منتقل کنند. به عنوان مثال اگر می ‌خواهید یک قاب گوشی آیفون تهیه کنید که از داغ شدن گوشی جلوگیری کند، پیشنهاد ما به شما قاب‌ های آلومینیومی یا استیل است.

درست است که قاب‌ های سیلیکونی، قاب ژله ‌ای یا پلاستیکی نیز تا حدی قابلیت انتقال گرما را دارند؛ اما به خوبی قاب های فلزی نیستند و تا حدی حرارت را داخل خودشان نگه می ‌دارند. گرما نیز می ‌تواند باعث آسیب دیدن باتری و اجزای داخلی گوشی شود. بنابراین اگر مشاهده می ‌کنید که هنگام شارژ کردن گوشی، بدنه آن داغ می ‌شود، بهتر است حتماً کاور گوشی را از آن جدا کنید یا قاب‌هایی را انتخاب کنید که سطح تماس کمتری با گوشی دارند و از جنس فلز ساخته شده‌ اند.

 

معرفی بهترین قاب گوشی انتقال گرما

در این قسمت به چند مدل از انواع قاب ‌های انتقال گرما اشاره می ‌کنیم که با تهیه آن ها خیالتان بابت گرم شدن گوشی راحت می ‌شود. فرقی نمی ‌کند که بخواهید قاب گوشی سامسونگ بخرید یا قاب گوشی شیائومی، تولید کنندگان قاب موبایل برای مدل‌ های مختلف گوشی، قاب ‌های انتقال گرما تولید کرده‌ اند که از معروف‌ ترین و پر فروش‌ ترین آن ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود.

قاب گوشی آیفون آلومینیومی Super Aluminum Case

قاب گوشی آیفون آلومینیومی Super Aluminum Case

قاب آلومینیومی

قاب‌های آلومینیومی علاوه بر اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند، ضد ضربه هستند و به خوبی از گوشی شما محافظت می ‌کنند، انتقال دهنده ‌های خوب گرما هم هستند. این قاب ‌ها خیلی راحت گرمای ایجاد شده از بدنه گوشی را می‌ گیرند و به محیط خارج انتقال می ‌دهند.

قاب استیل

قاب استیل

قاب استیل

قاب‌ های استیل که به صورت یک دست یا مشبک در بازار موجود هستند نیز گزینه‌ های مناسبی برای شما محسوب می‌ شوند. شاید انواع قاب گوشی جدید را دیده باشید که توری مانند هستند. این قاب‌ ها در اصل جنس فلزی دارند و به خاطر مشبک بودن، خیلی خوب گرما را منتقل می‌ کنند.

بامپر آیفون

بامپر

بامپر نوعی گارد گوشی است که سطح تماس کمی با بدنه گوشی برقرار می‌ کند. بامپر ها تنها دور تا دور گوشی قرار می‌ گیرند و از ضربه خوردن گوشه ‌ها و لبه‌ های حساس گوشی‌ های هوشمند، جلوگیری می‌ کنند. شاید این قاب‌ ها محافظت چندانی در برابر خط و خش برداشتن بدنه گوشی نداشته باشند؛ اما محافظ ‌های خوبی هستند و به خاطر اینکه پشت گوشی را نمی ‌پوشانند، باعث داغ شدن بیش از حد گوشی هم نمی ‌شوند.

قاب سوپر آلومینیوم

قاب سوپر آلومینیوم آیفون یکی از پر فروش ‌ترین قاب‌ های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد. ظاهر این قاب‌ ها بسیار لاکچری و شیک است و قیمت بالایی هم دارند. این قاب‌ ها با اکثر مدل‌ های گوشی سازگار هستند و کیفیت ساخت آن ها فوق العاده است.

کلام پایانی

بهترین قاب گوشی انتقال گرما را می ‌توانید از بین قاب ‌های فلزی، آلومینیومی، استیل و بامپر ها انتخاب کنید. این قاب ‌ها دارای طرح‌ ها و رنگ ‌های متنوعی هستند و خیلی خوب گرمای ایجاد شده توسط گوشی را به محیط بیرون منتقل می‌ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *